A jóga egy önismereti út, önmagában is hatékony módja testi és mentális képességeink megismerésének és fejlesztésének. Ugyanakkor a falmászást kiválóan támogató tevékenység. Segít a vállöv nyújtásában és a csípő nyitásában.
Oktatott jógafajtáink bemutatása:

MOBILITY MÁSZÓKNAK


 
Minden mászónak szüksége van némi hajlékonyságra. A nagyobb mozgástartomány több mozdulatra ad lehetőséget, bővíti eszköztárunkat, amellyel megoldhatunk utakat és energiatakarékosabbá tehetjük mozgásunkat a sziklán és a falon.

Ízületeink karbantartásával megóvjuk őket a sérülésektől, így biztonságosabban, magabiztosabban mászhatunk.
A Mobility nem csak a hajlékonyság fejlesztéséről szól. Az órákon játszunk az egyensúlyunkkal, koordinációnkkal, belekóstolunk a tudatos légzésbe és erőnket is fejlesztünk.
Számomra a mászás játék, és nincs ez másképp a többi mozgással sem. Ezért az óráimon a tökéletességre való törekvés helyett inkább a kísérletezés jellemző, ami alatt kis lépésekkel, hosszú távon is fenntartható módon kerülünk közelebb céljainkhoz. Mivel Manuális Terápiával is foglalkozom, a gyakorlatok biztonságos kivitelezését fontosabbnak tartom, mint az azonnali eredményeket. Tapasztalatom szerint ez a megközelítés, bár nem ígér két hét alatt angolspárgát, némi kitartással jelentős és maradandó fejlődést hoz.
Ezt a foglalkozást Gábor tartja. Ismerd meg őt a jógaoktatók oldalunkon.